Friday, October 10, 2008

.: Nyanyok eh Nyamuk :.

Bunyi burung.

Gelap.

Eh, patut pun! Cik Kuntum belom buka mata da! Hehehe... Elok je bersyukur sebab masih bernafas untuk kesekian kalinya, terasa sakit2 kat betik eh betis.

Macam kena cocok2 gitu! Deangan rasa tak puas hati, Cik Kuntum pun try zoom dekat sikit. Takkan la ada orang buat tak senonoh lak kat Cik Kuntum kan. Puja2 voodoo ke ape. Ishh...Simpang malaikat 44!

Lagi rapat sambil gosok2 mata sekali... ha!!! ooh my!
Kemain boyot lagi perot nko eh? Dah kekenyangan la nih menyedut dara eh darah manis i!

I tell u..dia sampai tersandar, badan berat takleh nak blah. Dengan tahap kejam tak hengat, Cik Kuntum cabut satu2 kaki dea. Pehtu tanggalkan sayap dea.

Padan muka! Memang sah2 takleh terbang dah. Last sekali, untuk menghilangkan penyiksaan dan penderaan terhadap insan kerdil itu...Cik Kuntum tenyeh jari kat dia. Pecah perot dia. Kuar balik darah Cik Kuntum.

Buat la lagi. I nih ada darah pembunuh taw?! Nyamok la tapi!



3 comments:

Pink Marie said...

gila kejam baca satu persatu.

jgn cik kunts... jgn aniaya binatang.. dia hanyalah haiwan biasa..

lenkali cabut kepala dia!

sue cipot said...

ishh xbaik tau cik kuntum ni xder sifat kebinatangan langsung.. hehehhehe

patotnya dia mintak la baik2 dgn cik kuntum kan, mesti cik kuntum siap kasi dia bekal lg untuk 3,4 ari hehehe

DoOrDie said...

mek - aahahahaha...ngan sape lagi aku leh tunjuk penguasaan...harap kat makhluk kerdil je la..

sue - usah kata 3 4 ari...3 4 bulan pon bole kot?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...