Tuesday, October 28, 2008

.: Chomel Weih! :.

Aiyaks! Entry nih sepatutnya ditulis sebelum CK berhoye2 kat Kendong sana tu. Apakan daya, disebabkan kadar keterujaan yang amat tinggi untuk pergi befoye2...Makanya, tertinggal la nak aplod entry yang ini.

Untuk tatapan kalian sekalian, this is my latest edition of besday present. Sweet tak? Hero Hindustan yang bagi. Bulan sebelas nanti plak ada edisi lunch or dinner together. Awek2 kat opis nih (speshly JJ) jeles la jugak tengok paddington bear nih. Cam comel je kan kan kan? Macam Ck! Ahahaha (meriak sudah!)

Yang kelakar tu, member lupa cabut rege! CK sms dia tanya " I kene bayar balik ke ape nih?" . Jawapan dia " Oppps...Lupa..But its ok. At least u taw, i tak beli barang murah untuk u." Nyeh nyeh nyeh.. Bagus kan? Makanya, telah bertambahlah koleksi comels kat meja CK ni. Nanti i show u all how's my desk look like ok?


To hero hindustan (u asked for this) Thanks, bebeh! Lebiu laaa!!!

2 comments:

Kakak Tiri said...

Comelnya siap ada wand lagi. I want a magic wand.

DoOrDie said...

Heheheh...I nih kan ada darah ahli sihir..

Wajib tuh Wand tu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...