Monday, October 13, 2008

.: Bang Boom..Kebabom :.

Ha..ni nak kabor nih..kalau korang2 (speshly yang dok KL la) ala2 jakun (or teruja) nak tengok segala firework sampai sanggup g kat Putrajaya segala..(takpon masa Merdeka ke ape)..Well, I have to say i am soooo lucky ok!


Takyah nak drive berbatu-batu pun. I just need to lepak depan umah then dongak ala2 45 degrees gitu. Satu panorama yang sangat besh untuk ditonton seisi keluarga. Kira show rate U la ni..bukan 18SG ke 18SX (ni rate khas untuk Abam Zool, KE, Bukit n Som jek).

Firework show ni F.R.E.E je taw. Khas untuk penduduk2 kat Melawati, terutamanya yang dok sekitar kawasan umah Tun Daim. Sound efek, toksah cakap..Memang dahsyat! Boom bamm kebaboom segala...Puas hati beb! Bergegar jantung!


Dengan niat mahu menge'test' ke'best'an Canon Ixus..maka i pon try la snap2 gamba apa yang patut. Ada juga amik video..tapi itu i aplod nanti okie? Makanya..inilah hasil2 yang dapat dikongsi. Kot sapa ada FB, leh je tengok kat dalam album.


Muka2 teruja, sexited kaum keluarga (speshly my adik ipar la) yang menonton pertunjukan tersebut. Dari yang tua2 (termasuk mak ayah den) sampai la anak beranak. Huhu..ape2 hal sonok seh!


Show ni adalah dalam 30 minit lamanya. Ianya memang tradisi dan akan diadakan setiap sambutan Hari Merdeka, Hari Raya dan juga malam New Year. Jeles tak?

p/s : leh tak agak2 request pasang masa Bday ai?






7 comments:

Dory said...

bestnye.. leh tgk bunga api sambil makan nasik.. nyum nyumm

Saya, Aku dan Kamu said...

nanti nak drive gi umah cik kuntum la! hehehe

Unknown said...

ehehehehhee...bagus2

i like oso...ha ah dory..i tgk firework sambil kunyah kue raya!

Pink Marie said...

i like fireworks!!

pastu mek suke belon. sape2 suke belon tak? pastu mek suke sugar floss jugak. hmm budak2 sgt..

Unknown said...

aisehh...the very like kiut miut litel thinggy...

soft hearted mek nih...

Mademoiselle Cynicleopetra said...

alamak semlm punya komen dah pi mana nih?....aiyoyoh!

Unknown said...

cik tak dak delete ape pon...uawawawa....pls momi...re type

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...