Thursday, September 04, 2008

Usha2 Ronda2


As wat my YM status said earlier : Day 4 - Mood for Buffet...Hajat di hati nak la pi usha tempat yang dicadangkan oleh Tok Ketua - Laman MBSA.

Dengan rasa berkobar2 dek kerana rege buffet yang hanya RM19.99 dan 10% tuh didermakan kat badan2 yang sepatutnya, maka Cik Kuntum ajakla Leq ngan Tot (walaupon dia tak wajb berpuasa) berbuka disana. Ngan perjalanan yang panjang, menempuh hujan dan jam segala...Kitaorang sampai dalam pukul 7.40 mlm.

Kiranya orang sumer dah berbuka. Cik Kuntum berbuka ngan biskut Oat Crunch yang memang tersedia kat dalam beg. In case for emergency la katakan. Silap Cik Kuntum tak print peta. Memanglah kitaorg nih sempat study kat UiTM sana..Apakan daya ingatan agak kaput!

Sekonyong2 carik Laman MBSA beria. Pusing2 dekat nak 15 minit, baru jumpa. Itupun rasa kuciwa sebabnya tengok ramai orang dah melantak, macam takde tempat je dah... Kensel la hasrat jiwa maka berbuka (ditaja) kat Sek 2 la gamaknya.

Maka dengan ini, secara terbuka Cik Kuntum nyatakan yang saya berkeinginan untuk me'repeat' ke Shah Alam dan menunaikan hajat berbuka di Laman MBSA itew. Amin!

p/s : Insyallah takde aral melintang, join la ops buka 360 tu nanti.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...