Tuesday, September 09, 2008

M.O.R.O.N

Sekali tajuk ala2 Kak Tiri nyer entry. Dia BITCH, Kuntum buh MORON. Leh la kapel korang dua! (ehem2, masa entry ditaip, Cik Kuntum lom baca g blog Kak Tiri..ampun!)

Sampai bila la Jantan a.k.a JackA** ni nak sedor diri ? Tak abis2 nak nyusahkan kaum Hawa yang sangat complicated ini. Apela lu orang!@#$!.

Diri sendiri tak terjaga, sebok nak tabur janji segala kat anak dara (silap2 ini pon ko dah sapu!) orang. C'mon la. Sempena bulan mulia, hari baik ni tolong lah insaf2 sikit. Nak suh taubat, sure payah giler. So sedor2 diri tuh sikit.

Sepuluh tahun lepas ko buat taik kat aku, sampailah sekarang belom dapat pengampunan lagi. Ingatkan reti la dok dendiam tak buat lagi! Rupa2 punai tu miang keladi. Gatal aje segala sendi! Sebok nak jual diri takel anak bini bukan hak sendiri!

Kesian aku tengok pompuan2 lain yang ko piranha kan. Memang dasar mata duitan rupanya. Himpit tak kira sapa, janji bole ditaja! Adoaaiii!!! Kot yang takde harta abis madu dea ko sedut. Pehtu bila kantoi, ko mula la bukak sad story macam mati anak bini. Nak suh orang tu tunggu ko lagi? Dey! Bley ah g mati!

Apalah pekdah ko nak tipu sana sini? Ada dapat duit berjuta2 sampai ke langit barangkali? Kalau betol, sure ko dah benti jual diri. Sugar momy sana sini. Kata nikah, beranak tiri.Anak sendiri? Ada kau amik peduli? Sudah2la nak menjaja diri. Balik la ke pangkal jalan weih Charlie!

p/s : memandangkan entry ni dihapet time pagi2 hening ini, maka ia belom lagi di'ban' dari menggunakan bahasa2 yang agak kurang ajar bunyi nyer. Harap maklum!

6 comments:

sue cipot said...

uikssssss.. garangnyaaa

sabar2..

ala u kalo ai jd u ai bunuh je. habis citer.. hidup stkat myusahkan org apa makna??

SilverFerio said...

aiyoooohhh... bawa bertenang sue... tunggu darurat dulu kalo nak bunuh2 nih... masa tu xde sapo nak kisah :D

Adzra a.k.a DoOrDie said...

sue : nyeh nyeh nyeh..mau aku tenyeh2 je mangkak itew

silver : tengah sabar menunggu ari nih. kalau tak lama dah suh lancar peluru berpandu...kasik gegar!!!!

Anonymous said...

allah s.w.t. maha pengampun dan maha mengetahui. sapa lah kite utk menghukum.tanggungjawab kite cuma tegur dan bantu bukan disisih...amin...

Adzra a.k.a DoOrDie said...

Saya sangat2 lah menghargai pendapat tuan tidak bernama ni.

Saya yakin, andalah orang yang dimaksudkan.

Oleh sebab itu, tiada nama bisa diperlihatkan.

Takut malu dengan kejadian.

beruk mat yEh said...

Allah menggalakkan kita saling ingat mengingati sesama kita...yang mana silap saling dimaafkan, yang mana berlubang sama-sama ditampung... itu lebih bermakna daripada saling tunding menunding...wallahua'lam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...