Sunday, November 16, 2008

.: Sorry, Tak Minat :.

Wat a Sunday! Dalam pada kadar kegembiraan yang amat dahsyat mengexplore si lappy (owh...Ck belom update pasal nih lagi kan? huhuhu)...tiba lah satu sms daripada seorang ratu (ok tak i refer u as ratu ? u must like it alot!). Ratu mana? Hak yang tu la...yang sorang tu.

Ya Ampun! CK ingat dah setel da kes Terusan Wan Mat Saman dia tuh. Rupa2nya tidak lagi! Aiyak! (Pinjam ayat Yaya). Rajin gak ratu tuh baca blog CK rupanya. I think she wanted to have this one entry specially dedicated to her kot? Takper, i will consider.

Apa2 pon, tak cukup ngan sms pertama...Sms kedua plak sampai. CK pon konpius, sapa yang SAKIT sebenarnya. Kot yer kalau baya mak (maklumlahkan ratu kan selalunya veteran je umur - i tak kata tua ok!) apalah yang nak berperang ngan anak (takde la rasa nak jadi anak Ratu pon...).

Tapi bagus jugak dia anta sms menghina ala2 assaulting n hilang akal tu, ada bahan bukti nak dihantar ke balai nanti. Mana mungkin CK boleh membalas sms seorang Ratu. Tak setaraf kan? So...biarkan saja dia. Orang2 professional nih mungkin lain macam corak pemikiran diaorang. Memang pesen anta sms jek kot.

Nak datang umah kalu, takut plak orang report kata menceroboh. So the best way, bazirkan duit kredit la kan. Owh...takpon saje nak kayakan maxis kot? Mesti depa nanti dapat bonus berbulan2 hasil penggunaan Ratu yang satu ni kan kan kan? Murah rezeki kawan2 CK kat sana. Amin!

p/s : Mirror mirror on the wall, Who's the fairest among all?

2 comments:

Mira a.k.a Toti said...

msg smlm tu ka??? takpe we are professional...klu lyn org prof ni..kang payah nnt kita jadik cam dea plak takpe biarkan aje... sbb kita tak cam dea yg sgt professial..oppss!!!! salah professional...he he he

Mirror mirror on the wall, Who's the professial among all?

mirror says : "ting" u know who my dear...just make the tepung gomak aje la.. wakakakakak

DoOrDie said...

gal, i think u r becoming one of the mean girl nih...

seram plak aku haiihh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...