Thursday, July 17, 2008

Dejavu?

Its happening again.

The same old drama.

Maybe different scrip? Or just different actor?

Pretty sure its different director!

Tak tahu apa nak jadi sekarang ni. Lepas satu satu nonsense yang timbul. One say sumtin, the other reply than Kaboom! The End. Nak kata anti klimaks, tak jugak. Tapi kat mana centre of perfomance agak2nya? Errr....So i sound like Adlin Aman Ramli giving his comment kat budak2 AF? Addoii! Not gonna work peeps!

Try to tackle the issue instead of hide it under the mattress, carpet or wherever hiding place that one think would be the best. Dalam filem selalunya, hero kena hentam dulu then last2 baru dapat victory. Tapi, kalau asyik kene penangan panahan Sang Kap Hal yang bertalu-talu dengan bantuan Seri Bijan (yang mungkin akan diterminate bila sampai masa) macam mana plot cerita nak berkembang? Esok lusa, serender mcm Usop Selam. Buat sume plot cinta leleh2..pehtu sangap.

Apa2 pun, Cik Kuntum doakan semuanya akan berjalan lancar dengan izin-Nya. Untuk orang2 yang berdebar2, menunggu bila pulak waran akan keluar untuk diri masing2...Buatlah persediaan mental dan fizikal yang secukupnya. Kami semua hanya mampu mendoakan yang terbaik dan Dia akan berpihak pada orang2 yang benar.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...