Sunday, July 27, 2008

Ape Masak2? Wa NGAP je!!!


Rogol ganti masak-masak

(Sumber Harian Metro)

Oleh Mohd Jamilul Anbia Md Denin dan Mohd Fauzi Abdullah
am@hmetro.com.my

KUALA LUMPUR: Jika selama ini main ‘masak-masak atau main kahwin-kahwin’ begitu sinonim dengan kanak-kanak, namun pengakuan tiga murid sekolah rendah yang terjebak dalam permainan ‘main rogol-rogol’ sangat menggemparkan.

‘Permainan’ yang bertitik tolak daripada ketagihan menonton VCD lucah itu mendorong kanak-kanak bawah umur terbabit ghairah mencuba melakukan hubungan seks walaupun sesama saudara terdekat.

Lebih memeranjatkan apabila murid sekolah rendah seawal usia 10 tahun itu tergamak menjadikan adik perempuan serta kakak dan adik saudara sebagai bahan eksperimen melakukan perbuatan terlarang terbabit.

Perkara itu didedahkan Timbalan Pengerusi Pertubuhan Sahabat Insan dan Iman Malaysia, Ahmadi Baharudin, yang memberikan kaunseling kepada sekumpulan murid sekolah rendah yang dihantar untuk pemulihan akhlak dan akidah di sebuah pusat dakwah di Banting, Selangor, baru-baru ini.


Adddoiii!!!! Apelah nak jadi ni..? Hari2 macam2 kes luar tabii la yang mangkuk2 nih buat. Yang dah kawin tak sedor diri dah ada anak bini, yang jadi isteri sebok berkepit ngan laki miang keladi...pendek kata mcm2 hal la ade! Tadi Cik Kuntum sembang2 ngan Bubu and sumhow timbul idea nih...This is how berita will looks like in future(Cik Kuntum tambah lagi nak bagi dramatik sikit)..Pay attention:

KUALA LUMPUR: Seorang wanita telah dilaporkan dicabul kehormatan oleh seorang kanak-kanak lelaki berumur 5 tahun semalam. Kejadian yang berlaku lewat petang semalam turut disaksikan oleh seorang kanak-kanak perempuan berusia 6 tahun yang merupakan kakak kepada kanak-kanak tersebut. Menurut mangsa, kedua kanak-kanak tersebut telah mengekorinya sejak dari turun dari stesen LRT yang berdekatan. Mangsa mula menngesyaki sesuatu apabila terlihat kelibat kanak-kanak tersebut mengejarnya. Mangsa yang berjawatan eksekutif di sebuah syarikat telekomunikasi kemudiannya dikepung dan diarah untuk berlutut ketika tiba di sebuah lorong yang lengang. Kedua-dua kanak-kanak tersebut turut mengugut wanita terbabit untuk mengikuti arahan mereka andainya tidak mahu diapa-apakan oleh mereka yang bersenjatakan pisau dapur.

"Ketika itu, kanak-kanak lelaki tersebut telah mendekati saya dan mula mencium sambil meramas bahagian dada saya," kata mangsa sambil menangis. "Si kakak telah mengikat tangan saya dan menanggalkan pakaian saya sebelum adiknya menyuruh saya melakukan seks oral bagi memuaskan nafsunya. Ia sungguh menjijikkan!". Dua anngota polis yang membuat rondaan telah menahan kedua beradik itu dan soal siasat telah pun dijalankan. Ketika menjawab soalan pegawai yang bertugas tentang tindakan yang dilakukan oleh mereka, jawapan ini telah diberikan," Kami sering menontonnya di rumah bersama-sama ibu dan ayah. Bagi kami itu perkara biasa yang tak perlu diperbesarkan. Ia perkara biasa bagi seorang dewasa diperlakukan begitu. Kami cuma membantu." Kedua beradik tersebut telah dibawa di pusat pemulihan akhlak yang berdekatan dalam usaha mendidik mereka. Ibubapa kanak-kanak tersebut masih belum dapat dihubungi untuk sebarang komen dan dipercayai berada di luar negara atas urusan perniagaan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...