Wednesday, March 04, 2009

:: Terima Kasih Daun Keladi ::

"Dear, i'm stucked in LRT! Dem!"
"Again? You must loose some weight! :-)"

"Darn u! My voluptous bod has nutin to do w it. Heh!"
"Voluptous? Let c whthr i can recall the portions...I can!"

"Duuhh!!!Kerinchi kena panah petir. Dets why!"
"Ahhh...excuses!"


"Lapar!"
"See..told u... :P"


"Mcm2 bau ada ni"

"Sabar beb!"


"Yey, finally its moving! Drive manually? Tak nampak pon drivernye. LOL"
"Good. Dont move around too much. We dont want to panic the driver, k? ;-)"


"HUH! Yeah rite! Sooooo funny!"

"LOL"


Thank you, pal! U gave me something to laugh at and divert my stress. Out of 6 peeps i texted, 4 replied. Not bad huh? The other two has not replied due to no credit and tukar sim card. I know i can count on you guys! XOXO!

12 comments:

Tan Sri Jusoh said...

kenapa perlu berterima kasih kepada daun keladi? adakah daun keladi faham dengan ucapan anda? setahu saya, daun keladi hanya suka menggatalkan kulit..jadi, tidak releven jika berterima kasih kepada daun keladi melainkan ada orang yang namanya Daun Keladi Bin Abdul Wahab

DoOrDie said...

Kehadapan Tuan Jusoh,

Tidaklah ingin saya hantarkan bala tentera saya untuk membedil tuan.

Saya sedar, Tuan lebih expert membedil dan juga makan bergedel.

Ketahuilah Tuan, saya masih belum menemukan nama seperti yang Tuan canangkan.

Andai bertemu kelak, bakal saya bawa mengadap, minta perkenan dari Tuan.

Salam Mesra
cK

Dory said...

jgn di layan Cah tu..ade sedikit ke-bengong-an di sebalik muke nye yg nerd.. muahhahaha

DoOrDie said...

SIKIT hang kata dory??

ye la tu...SIKIT ok, yang lain KO!

Tan Sri Jusoh Patail said...

ko memang dengki la jila...dari ko dok mengusul undi tak pecaya kat aku, baik ko baca bahan-bahan ilmiah kat blog aku nun...ade gak pekdah

DoOrDie said...

ahahahahahha!!!!

bedil jusoh bedil!

Dory said...

kan aku dah ckp, jusoh ni tgk muke je nerd.. padahal komunis.. hahaha

Tan Sri Jusoh said...

dengki la ooooii..

DoOrDie said...

dah jadi mcm chatbox plak ruangan komen aku nih...ish ish ish...

Mem Aluya said...

Berapa lama stuck tu?? Adoiii lah.

DoOrDie said...

3 jam mem!

Mem Aluya said...

Ya Allah... pensan lemas kalau pack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...