Thursday, March 05, 2009

:: Cekci u Ols! ::


I mite get kill for uploading this pic in my blog. Ampun Pak Bukit! Peace!

Apa impression korang bila mula2 tengok gamba macam ni?

Ada rasa seksi?

Ada rasa teruja?

Ada rasa naik nafsu?

Apa kaitan soalan2 cK ni ngan entry hari ni?

Sekarang ni dah jadi musim orang dok sebar gambar2 luar tabii merata di merata tempat. Kadangkala bukannya mereka yang ingin gambar-gambar tersebut diedarkan namun atas dasar dengki, iri hati dan kecewa...Adalah satu dua pihak yang rajin menaik turun gambar tersebut.

Perkara ini tidak hanya terjadi di kalangan artis, ahli politik, malah orang awam juga tidak terlepas dari gejala yang kurang sihat ini. Yang cK kurang paham, mengapakah si mangsa secara suka rela membiarkan diri mereka di potretkan dalam keadaan yang kurang sesuai? Untuk kenang-kenangan kah? Suka-suka kah?

Mungkin juga kerna sayang? Semuanya di kongsi bersama. Kot tak lena tidur waktu malam nya, bila melihat wajah si dia di wallpaper HP, tenang rasa di jiwa. Atau mungkin juga gamba itu berguna di kala gelora. Dari dibayangkan artis2 tempatan atau luar negara yang tak mungkin dapat di tackle, eloklah tengok muka awek/boipren masing2 je. Untung nasib, boleh je mengada2!

Well, mungkin ada juga jenis manusia yang amat menyukai tubuh mereka hinggakan mahu orang lain berpeluang menatap setiap inci yang ada. Jadi, tidak ada timbul rasa sedih atau malu bila melihat gambar mereka keluar di mana-mana. Ada juga yang jadikan kerjaya! Cuma hangin bila tak dapat nak merasa duit royalti saja.

Orang-orang kita pula, tak boleh tidak memang suka nak menengok benda2 yang pelik2 di depan mata. Maklum, yang susah nak dapat tuh la yang lebih mencabar minda katanya! Nak kata jakun, tak tahu la pula. Cukup2lah bini kat depan mata. Tak payah nak cuci2 mata. I love my body and i mite share the reflection only with the mirror - my mirror! Yang lain-lain tu, tepuk dada errr...baik2 jangan gegar ye!


8 comments:

NaD said...

awww mak tasty jejans bertubuh kekar sebegini u olls! berbulu halus gittew dadanya. hahahah!!

Tok Ketua said...

hahahahaha.. bukit tu mcm meneran berak dlm tido... muahahaha

DoOrDie said...

ahahahahahahahahahahahahha!!!

jap sambung lagik...


wakakaakakakakakakakakakakakakakakak!

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Habislah karier politik Bukit lepas nie...

DoOrDie said...

:-)

aku la ros said...

wakakakaka....

sue cipot said...

Napa muka bukit cm tue? emmm berak ke kentut??

Mula2 tgk pic ni soklan 1st yg tkluar dr otak ni ialah ni tidor ke tgh posing iklan pisau pcukur?

zool irfan said...

bukit is yummy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...