Tuesday, December 16, 2008

.: Addicted :.

Entry nih bolehlah CK dedicate untuk Mem yang jauh di mata. Hehehe....Memandangkan Mem kita tuh asyik request nak kan gamba stroberi, maka inilah rope bentok godaan iman yang dapat CK lampirkan.

Memang CK ngan Dekdek dah aim nak belasah menda2 nih once we reach Big Red. Dari parking, terus menonong je naik kat so call cafe area. Sekali 3 menu Ck order. Apa dia ?

Sundae
Yang mula2 sekali dan wajib dicuba semua orang yang mai sini. Dengan kepingan strabery yang dibelah dua, diletakkan dibahagian bawah cup. Dilayer bersama whip cream yang lemak2 manis.3 scope ice cream vanilla yang aman menyegarkan. Dan akhir sekali, whip cream disemburkan dibahagian puncak dan diletakkan love letter yang juga perisa stroberi. Bayangkan!

Waffle
Kepingan waffle yang dikatup dua lalu di litupi dengan sirap stroberi yang berperisa masam2 manis. Di atasnya, diletakkan juga satu skop aiskrim vanila yang sejok itu. Andai dibiarkan agak lama, maka proses pencairan akan berlaku. Adalah lebih enak dan indah andai aiskrim itu cair di dalam mulut dan bukan didalam pinggan. tak begitu, kawan2?

Milkshake
Ini bukan sembarangan milkshake ok. Dengan kuantiti stroberi segar yang melambak, di blend bersama susu, ais dan sedikit yoghurt. Pergh! Terangkat beb! No sugar cuz rasa stroberi tuh dan lebih dari cukup. Tak caya? Mai la rasa!

p/s : saya rasa dahga dan lapar le pule! Aiyakkks!!

8 comments:

FerioBiru said...

saya pun rasa lapar dan dahaga

Pink Marie said...

tak terbayang!

NaD said...

saya nakkkkkkkkkkkkkkkkkkk!

fizzzy Ian said...

fulamak haven..!!!!


mana la nak cari di penang ni?

Unknown said...

anome - sama la kita...

mek - still terasa2

nad - g cameron g...syuuh22

fizzy - kalau takde, baik hang start buat biznes..huuhu...kayo nanti!

sue cipot said...

sedapnyaaaaaaaa...cair di mulut sejuk di tekak!!!

ck jom p bpoya2 pat cameron...

Anonymous said...

perghhh menggugat keimanan kuuu huhuhuhu

Unknown said...

sue - eheheheh.....cair di mulut, sejuk di tekak, kenyang di perot, poketku rabak! ahahhaah

hunys - baru hang taw...!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...