Monday, February 02, 2009

:: Gaza @ Istana Budaya ::

Hari ini cK masih lagi cuti. Yea, Hari Wilayah jatuh pada hari Ahad maka kenalah ganti Isnin. Lepas dah hantar Dekdek ke skool, cK jemput Ewok balik skolah then pegi bertenet ngan Leq. Uppdate gossip2 terkini then melawak ala kadar, cK balik umah dengan rasa happy.

Then , dalam pukul 3.30 ptg ada temujanji cK ngan Dilla plak. We head off to Laman Baiduri, Istana Budaya for "Doa Buatmu Palestine" event. I admit, last entry i am fully emotional about the fund raising project which been telecast live @ Ass-tro.

cK rasa terpanggil untuk melihat sendiri apakah jenis kerja amal yang diusahakan oleh Erma Fatimah dan Umie Aida dengan bantuan pihak kementerian dalam usaha untuk membantu masyarakat Gaza. Untuk pengetahun korang semua, acara ini bermula pada Ahad, 1 hb dan berakhir 2hb Februari 2009 dari jam 10pg - 11 malam.

Dengan cuaca yang agak panas pada awalnya, segalanya berjalan lancar. Dengan kehadiran Azwan Ali (diva hangswang), Nazril Idrus (Sazzy's hubby) dan Imuda dapat menarik minat pengunjung untuk sama-sama berhibur dengan persembahan yang diadakan.

Antara artis-artis yang sempat cK dan Dilla tonton persembahannya adalah Alia, Bienda & Sheeda, Art Fazil, Fazli Zainal, Dr Fazley, Saeirah, Saida AF, Akma dan tak lupa Abam Imran (just to mention a few). Hujan yang turun dengan lebat di pertengahan persembahan agak mengganggu kelancaran konsert.

cK sempat beli t shirt yang ada printed catchy line and Ctea teh pandan. Seyes tak penah dengar or tahu ada Teh Pandan. Terjebak membeli maka dapatla amik gamba ngan Tok Ti! Yey! Ramai lagi selebriti lain yang turun padang dan membuka gerai masing-masing bagi menjayakan program ini. Sesekali nampak selebriti berniaga, apa salahnya kan?

Sekarang badan cK rasa panas2 mungkin kerana mau demam gara2 kena hujan lebat tadi. Apa mau buat, terima sajalah. Enjoy the pix folks!

12 comments:

FerioBiru said...

doa dalam lagu ke :-?

Unknown said...

sikit lebih kurang la tuh...huuhu!

Zulaikha Zubir said...

wah! siti nurhaliza dan umi aida, mereka berdua sangat cantik.kalaulah saya secantik mereka, mungkin sekarang saya sudah bergelar artis.hrmm...barangkali.
hehe

yaya|azura said...

wahh... semenjak dua menjak ni ck asik bergambo ngan artis jek..... err tak tanya tokti ke camne dia leh kuwus balik??

Pink Marie said...

wahh!

Unknown said...

ika - alaa....sumer olang popn cantek ma..u look kiut wat...

yaya - tak tanya pon, i beli teh dia je. Comey je Tok Ti datang ngan akak iparnya. Adik badik lain pon ada ...

Mek - wooohooo!!!

Dory said...

cantek la umie aida tu.. nampak mude beliaa.. ape rahsia nye? hee

Cik Anggun said...

cocok! jgn x cocok dory.....hahaaa...oppssss...terlebey sudaaa....

Unknown said...

awek propa dah start daaa!!!

KitKet said...

siti nampaknya kurus.. ini yang buat mak rasa nak sedut lemak sendiri pakai straw neh

Zu said...

alahai.......

Unknown said...

mamaket - pakai straw cendol / abc yang itam beso sikit tuh...jom kitak!

zu - hehehehe!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...