Thursday, April 23, 2009

:: Apa Teleng2 !!! ::

cK cukup tak kenan perangai yang satu nih taw. Rasa nak tepuk je dahi orang yang terteleng-teleng tu. Nak kena sepak? Ngan kaki ke tangan?

Kalau orang sibuk2 nak menaip sms tu, time tu la dorang nak pandang2. Bukan apa, nak membaca sama. Apasal tak anta sms pakai henpon korang je? Oowwwh...takdak kredit eh? Ker korang tak reti nak mengeja?

Yang buat lagi bengang tu, dahlah dia baca2 sms kita...Ada yang cebik2, tak pun tumpang sama gelak2. Ewah2..banyak lawa! Nak je cK pijak2 taw! Yang nak sibuk2 baca sms orang tu pasal apa? Ingat buku cerita? kalau kot nak tumpang baca paper ke, takper lagi. Berita dalam suratkhabar tu bukan cK je yang akan baca, ramai lagi. Satu Malaya nih share cerita.

Tapi, my handphone belong to me. Kata pun belongings. Tak reti2 nak buat hal sendiri?

7 comments:

SilverFerio said...

i suke hp kecit2...

DoOrDie said...

kena renung2....susah...nanti kena pakai spek

Mira a.k.a Toti said...

sape ka itu org??

ko teleng kat dea balik ngan muka marah!

DoOrDie said...

korek mata dia...korek2!

Dory said...

haihh.. camtu pon ade ke? xde lg kne camtuu.. sebok nye!

KitKet said...

makhluk yang suka teleng2 tuh.. ck kenal kah? atau orang ramai yg saja dok menyemak?

DoOrDie said...

dory : mmg la dorang nih

mamaket : ntah sapa ntah dorang..sebok je dalam LRT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...