Wednesday, April 08, 2009

:: Kotor Sudah, Pelangi Indah ::

Fuuhh..terasa macam nak kena samak plak laman rumah cK ni. Ini semua gara-gara si babe a.k.a bimbo itu. Semak lah!

Nasib baiklah ada laman yang boleh dipalitkan dengan sedikit kotoran. Tapi ni cam dah kira najis plak ni kan. Aduyai...patutlah jejiran takut nak masuk. Kang menyusahkan diri je. Nak kena cari air tanah segala.

Compare to yesterday, today is farr off better. Starting my day looking at the rainbow. Serius cantik. Bukan senang2 ok nak nampak pelangi 7 warna itu (ada ke pelangi lapan or sembilan warna?). Nampak je pelangi, hati dha berbunga girang.

Petang nih pula, kalau ikut perancangan ada edisi makan-makan (addduiii...bab ni memang pandai). Ade plak yang ngajak ke muvee. Well, hari Rabu memanglah tiket murah. Tengoklah camne keadaannya.

Apa-apa pun, saya sudah kembali senyum!

2 comments:

Mem Aluya said...

Wahhhhhhh.... cantiknya pelangi...

DoOrDie said...

tu tak ori tu...bukan the one yang i nampak..ngeeee!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...