Monday, February 16, 2009

Hari Berkasih Sayang

Seperti satu kebiasaan 14 Februari akan menjadi salah satu tarikh pilihan untuk berkumpul. Get-together kinda thing la. Sesi beramas mesra gitu. Kali ni awal-awal lagi cK dah dapat sms dari Rijal - our favourite waiter kat Kunang-Kunang tentang reservation.

Maka, cK pon reserve 1 table for 4 people. Teringin nak merasa 2 menu baru yang ada which happen to be Cupid Lasagne and Spagethi with Steak. Apa pun, maaflah ye cK lupa nak snap gambar makanan. Gambar2 model tak berbayar je yang banyak! Harap maklumlah yer, saya kan gile kamera. Sob sob sob...(Hint2 suh kumpul dwet belikan untuk bufday tuh..Aiyaks!)



The food is good. Place setting is nice oso. Macam tahun lepas, tempat ni akan bergelap dan cuma diterangi dengan cahaya lampu kelip - bagi membangkitkan mood kunang-kunang dan juga cahaya dari pelita yang diletakkan di atas setiap meja.

Atas hint-hint yang diberikan oleh Mira, maka tengahari Sabtu tu cK ngan Leq terpaksa pusing keliling nak cari hadiah. Ada prezzie exchange la plak! Ampeh! To my surprise, i couldnt find anything that can impress me until i saw one cute clock. Jam loceng lagi tu!!! Walaupun ada sesetengah kaum yang kata tak elok beli jam ni kan (macam menghitung hari kematian, perpisahan dan lain lain) , cK ada motif lain.

Let me be the first to wake them up (thou not phisically) but at least..bunyik bingit jam tu dah cukup untuk mengejutkan mereka menghirup udara pagi dan menjalani hari dengan penuh rasa happy! Waahh...boleh gitu? Jiwangers mode sudah kembali ...he he he...

Buat Norsherliza dan Nulimah Mira, saya sayang anda!!!


5 comments:

Mira Suikim said...

cik Adzratul Wahidah....saya sayang kamu jua!...eh patut nyanyi lagu Dayang Nurfaizah ni...

" ku sayang padamu "

hahaha

Zu said...

So sweet:D

Unknown said...

toti - lap u 2 3 4 la!

zu - shweeettttt banget!

Dory said...

sweet!

Unknown said...

indeed...

:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...