Friday, May 15, 2009

:: PALAT ::

Argh! Apalah masalah engkau eh? Pagi-pagi lagi kau dah buat aku panas telinga, panas hati. Memang beruk betol!

Aku ingat malam tadi hujan sampai subuh bolehlah tenang, sejuk je sehari suntuk. Ini tak. Ade je ayat2 cabul dari mulut tempayan kau tuh. Bila la ko nih nak belajar guna akal. Eh, ko ada akal meh?

Hari ni hari Jumaat. Aku patutnya tak elok menyumpah. Hari-hari pun tak baik sumpah2 orang ni. Tapikan, kalau aku ada kuasa magis yang hebat..dah lama aku tukar ko jadi tokek, sesumpah tak pun sugar glider nuh. Pehtu suh si Bukit pijak2 perot ko yang boyot tu.

Dem u!

1 comment:

Mira a.k.a Toti said...

sape la org itu?? ko terajang je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...