Tuesday, June 10, 2008

Wats U'r Wearing?

Dem! Naik temperature badan sat. Ape kejadah nyer ko tanya aku pakai apa..Kaler ape....Baju apa...jenis kain apa...Pehal? Ko nak belikan aku baju ke ape? Ke ko tengah buat bancian pasal kain baju?Tak hingin aku nak report kat nko de.

Guys...Ooppsss....Kawan2 sekaum, dun you feel that man are so idiot that they cant think of one (seriously ONE) good issue to keep the conversation alive? Dah tataw nak sembang pasal apa dah..Sampai soalan2 modo pon deaorang nak sebok tanya. Buat malu je la..

Somehow, sembang ngan budak kecik pon lagi best sekarang nih. Ala2 budak2 tom tom bak tu. Dari layan org jantan, i repeat JANTAN (hard to find a man nowadays) yang sentiasa sakit otak. Yang dah ada girlfriend, sebok canang pasal barang so called "bini" deaorg like this like that. Ello, yang ko kutuk or canang tu pompuan gak kan? Macam aku gak kan? Sendiri mau ingat! Berbulu je mata aku baca PM ko tuh!Bila aku tak layan, sebok buzz sana sini. Sengal sungguh la. Nak ajak kick boxing kang...buat ngabiskan boreh yo!

Sebanyak2 topik dalam Mesia ni yang bole dibincangkan..Ada ke cita isu baju? Alahai...tak berkembang betul! Kalaulah cerita pasal designer or detail jahitan laen cerita. Berminat la jugak nak mendengar nyer. Or else kot ada jualan murah designer's line ke. Ni tak...tanya aku pakai baju ape? Pastu kang melalut2 sampai part dalam2...Otak ko la! Eiii...marah sungguh rasa Cik Kuntum. Get a life la!

p/s : aku tak sibuk tanya pasal baju ko pon kan?


2 comments:

sue cipot said...

huhuhu dia mesti ank suh cik kuntum tnya dia pakai spender apa.. dia nk tnjuk le tu spender pokemon dia tu..sian dia..
selalu org mcm ni kekurangan kasih sayang la cik kuntum.. alahai dunia mcm2 ada...

Unknown said...

kurang kaseh sayang ehhh....bistu? nak suh kite derma kasih sayang ke?

tak kose!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...