Friday, June 06, 2008

Pak Pak Pung Pak!

Dah sampai masanya! At last! 6 Jun 2008, tarikh keramat untuk adik lelaki Cik Kuntum, Boy (bukan nama sebenar) akan diakad nikahkan dengan Emma (juga bukan nama IC). Mengambil lokasi di masjid terapung @ Puchong Permai (ala...bukan la terapung ape pon...bina atas tasik), tepat jam 5 ptg nanti bakal sah lah mereka berdua menjadi pasangan suami isteri. Alhamdulillah, akhirnya akan terlaksana sudah salah satu tuntutan agama.

Tak ramai yang tau kewujudan adik Cik Kuntum nih (al-maklum, Cik Kuntum kan lebih terserlah, menyerlah) kecuali Mem Alunyah je kot? Itu pun gara2 kejadian luar kawal masa kat umah lama @ 360. Lets bygone be bygone. As a sister, I'm wishing the very best for your future together as hubby n wifey. Jangan lupakan tanggung jawab pada tuhan, pasangan, keluarga dan masyarakat sekitar amnya.

Checklist Cik Kuntum untuk event esok :-
  • Adjust hantaran - separa siap, tunggu nk godam sirih junjung ngan kek Siklet Lesepi
  • Konpirm attendance - Kena calling2 Leq esok pagi (dea jadi EL tak!ahhh!)
  • Baju Dak Ewok - setel! Dea pakai jubah ala2 Pak Arab
  • Kamera - Snap2! Cik Kuntum bawak je la dua2...Minolta n Canon
  • Baju Cik Kuntum - Uwaaaa!!!!Pakai baju recycle! Takper...Kenduri nanti baru beli baju baru!
Itu je la kot...Heheheh...Neway, ni majlis akad nikah je. Insyaallah, majlis makan2 membaham nanti Cik Kuntum ajak ahli mesyorat tingkap k?

p/s : ndaknyer....dapat la tempias berkat pengantin!har har har!:agi due hari besday ewok! yey!


2 comments:

KitKet said...

congratulations! and selamat pengantin baru

Adzra a.k.a DoOrDie said...

mekasih mamaket.

doa2kan la untuk Cik Kuntum, ye? Itu ari brapa kali dok angkut sirih junjung...ahahaha....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...