Wednesday, June 24, 2009

:: WHAT Medicine 2009 ::

Hujung minggu lepas cK penuhi dengan cuti-tapi-kerja. Cuti from my office routine but work for my sayang's event. Dah lama tak merasa keje2 belakang tabir nih. Makanya, cK pon kerjalah sambil2 kat WHAT Medicine 2009 - PWTC.

I was suppose to be the announcer je, end up terjebak juga mencari crowd to join the community talk. Working with a great bunch of people (despite the age..who cares anyway). I enjoyed it much.Adalah sikit penat tapi biasalah kan, kerja mana yang tak penat. Tol tak? So i manage to kenal this twin - not really twin la..but they are sibling. Sorang lahir awal tahun, sorang lagi hujung tahun. Produktif betol! Miahahaha...Tinggi giler si abang nyer and kelakar! Both of them rawk la.I love the part yang main2 walkie talkie tu. Happy noks! Macam2 aksi, gaya bebas on air. To Qilla n Anis, korang pon best gak. Lily, Leq n Shen...another 3 pempuan garang. I guess that's the reason why my garang side never cool down..I'm surrounded with other garang ladies. Haha!

Part paling best, bila dapat pay check la. I brought my family for dinner. Plus, another berita best, gaji dapat awal plus bonus (ke saguhati je ah?). So end up makan2 la katanya. Dah lama tak merasa Cordon Blue Chicken, so apalagi duet dalam tangan suda...order saja noks.



Burp! Amin!

3 comments:

Zu said...

ala CK gambar ada kabur ckit la..:D

MrxNsrdn said...

muahahaha :DD
ye, saya tahu.
TERIMAKASIH WAHAI CIK ADZRATUL WAHIDAH,
di atas makan malam itu :)
NyumNyum!

Unknown said...

zue : baru ngetest hp...tak biasa lagi.

dekdek : sesame...pehni leh urut eh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...