Monday, June 15, 2009

:: Karok Lagi Mengarok ::

Sesudah setel acara makan2 sampai moncit di Janda Baik, aktiviti bersosial telah diteruskan lagi. Bukan senang nak berhuha-huha reramai. Maka, peluang ini perlu digunakan sebaik mungkin. Penat lelah mengipas bara sampai naik muscle2 kat lengan ni perlu diredakan.

Maka, cadangan berkarok oleh Dilla disambut baik oleh geng pengembaraan. Walaupun hakikatnya, lebih ramai yang menyumbangkan suara dari menyanyi mengikut beat dan tempo tapi takper. Kita redah je semua! Janji gumbira!

cK nyanyi lagu Kau Ilhamku - Man Bai dan duet ngan Dilla lagu Sedang Ingin Bercinta - Dewa. Lagi satu lagu, cK up Pupus - versi Mawi (apada Dewa takdak!). Budak2 ni siap belajar Poco-poco lagi. Tak daya nak ikut step weih. Konpius semendang. Dok ulang2 pusing2. Pening noks!

Dalam pada berfoya2 sesama staff ni, ada plak sorang participant kitaorang kat tempat yang sama. Jadi mangsa keadaan la dia. Suh nyanyi lagu yang dia menang untuk FSTEP Talent - Big Spender tapi takdak plak. Maka, kitaorang suh dia jadi Akak Zeton Samion. Miahahaha!

Dan ketika ini barulah kitaorang discover yang Emin rupanya peminat boyband. Dalam banyak2 lagu yang ada, dia leh link ngan lagu Backstreet Boys je. Siap diri amik feel tu! Clap clap! Towards the end ada nari reramai. ikut chareograph lagu Backstreet Back. Best wooo!!!

I enjoyed my day so much! It was well spent with a bunch of great people. Love u guys!

*Hugs!*

3 comments:

KitKet said...

woh.. patut lah cam nak ribut taufan yo mak tengok semalam

Zu said...

wahh bestnya ada acara berhoyeah hoyeahhh

Unknown said...

mamaket : alaa...ari sabtu la mamaket...miahahh...

zu : best le juge

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...