Friday, June 12, 2009

:: Ketagihan ::

Penantian untuk berbulan-bulan lamanya telah berakhir semalam. Tegar je cK ke pasar malam untuk membeli juadah pojaan hatiku ini.

Taaaraaaa.....Gamba before and after kuah.


Mak Teh yang jual Yong Taw Foo (YTF) tu dah tak meniaga lagi. Ni ganti ngan makcik lain plak. Not bad la cuma dia kedekut sesame. cK makan tak banyak mana pon, just nak buat rasa je sebenarnya. Bukannyer hantu YTF pon. Lama tak rasa, buat mengidam pula.

Harga makcik tu jual murahlah juga. Sebeban cK amik, baru RM10. Heheheh..Kankung, Chee Chong Fan (kue teow panjang tu), fish ball, fish cake, wantan, tahu berisi...banyak lagi weh. Sangat suka.

Burp!




2 comments:

Pink Marie said...

mcm nak jugak jeeeee!

kat sebelah kedai YTF tu ada pacik jual pau. sedap gila. dlm pau ayam ada telur puyuh..

DoOrDie said...

ngee...saya kenyang sudaaa....mihahahah!!!

pau ayam telur puyuh? waaahh..teringat MUAR!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...