Tuesday, August 12, 2008

Jaga Sikit Barang Kau Tu!


Pagi2 naik LRT
Sesak sungguh diwaktu pagi
Terpaksa behimpit tatkala berdiri
Rasa punggung bagai dicerobohi
Toleh nampak jantan berdiri
Senyum simpul sampai nampak gigi
Rupanya dia melayan horny
Muka manusia rupanya monkey!

p/s : marahnyer den!!!!!Soka ati kau je tonyoh2 punai ko tu kat punggung aku!


7 comments:

sue cipot said...

lain kali kan p keja bawak payung.. asal je kena cm ni u kuarkan payung pastu sondol punai dia.. padan muke dia

Adry said...

Salam ziarah... kalau orang buat macam tu terus tampar jak... jangan takut... kurang ajar tul...

Adzra a.k.a DoOrDie said...

sue : memang cam *tut* je muka mamat tuh! sengeh2 kambing...sungguh rasa nak jerit je bagi dea malu

adry : wak, pagi2 dlm lrt nak angkat tangan pon payah taw...sempit giler

Si Tukang Karut said...

ishk harus di terajang itu jam juga...kalau momi dah cokik batang leher dia...ishk jahat lerr...betul kata adry tampar jerr len kali biar dia malu kat public tu...

SilverFerio said...

jentik!!!

Adzra a.k.a DoOrDie said...

jentik je???

kuntum rasa baik ikut style momi...terajang! watcha!

SilverFerio said...

cmner nak tajang... ramai worang... nak angkat kaki pun x blh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...