Friday, August 08, 2008

Tolong Jaga Umah Kami

Bahawa dengan ini, saya yang bernama Cik Kuntum akan meninggalkan tanah Kolumpo ini untuk beberapa detik lamanya.

Pemergian ini telah direncanakan oleh ahli keluarga Cik Kuntum dalam usaha menenangkan diri masing2 selepas sibuk melakukan persiapan perkahwinan adik Cik Kuntum.

Dengan pemergian ini, diharapkan agar jiran2 dan ahli komuniti kampung dapat sama2 menjenguk halaman umah Cik Kuntum bagi memastikan tiada pencerobohan dilakukan oleh pihak2 yang memang tidak bertanggungjawab.

Dengan harapan yang menggunung, Cik Kuntum harap agar Tok Ketua dapat melakukan rondaan yang lebih kerap dengan beskal pinknya. Kak Tiri pula diharap dapat meminjam sebarang dua lucky charm atau evil eye nyer itu. MamaKet, sila2 jaga kucin2 Cik Kuntum (makanan suma da ada dalam tin..Kuar kan je)..Untuk Fz, Ross dan Sue...ringan2la menyapu kat laman umah tu. Cik Sri Yaya..kot kalau melintas lalu nak melawat jiran2 yang lain...jeling2 la umah kita ye.Mana taw kot terkopak pintu ke ape...

Tak lupa buat Sinchan, tolong updatekan perisian CCTV umah i, occay! I nak buat jadi bahan bukti kot2 jadi perkara2 luar tabii!Heheheh...Yang kawan2 lain, usha2 la eh..Laporkan pada yang berkenaan jika berlaku perkara2 yang tidak diingini kat umah kami. ok!

p/s : Miss me...Not! Cik Kuntum ke Melaka je...Tanjung Bidara u...Nak menghirup udara laut la plak!

2 comments:

sue cipot said...

adussss (smbil lap2 peluh)

penat nya myapu smpah daun kering ni.. hurmm jauh bjalan tuan umah yer? jgn lupe bawak balik cencalok barang 2,3 botol

Unknown said...

heheheh...malam kang baru bertolak nyer...kot tolak kuat...sampaila cepat...kot tolak slow....lambat la sampai..

ahahahha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...