Wednesday, August 27, 2008

Sonata Musim Hujan

Under my umbrella..ella...ellaa.eeeiii!!!

Lagu yang memang sesuai di jadikan tema untuk waktu2 sekarang nih kat Mesia - ke KL je ke?

Sekarang ni telah berlakunya perubahan musim kat negara kita. Musykil Cik Kuntum bila orang kata Mesia nih takde musim.

Sapa kata? Memang la kite takde 4 musim macam kat Eropah sinun. Tapi Cik Kuntum rasa kita ada musim juwe - musim ujan, musim panas dan haaa...jangan tak caya ada musim luruh juge!

Macam kat umah Cik Kuntum kan, musim bunga pon ada.Jangan tak caya! Lepas2 musim panas tu sure pokok depan umah Cik Kuntum akan berbunga2 cinta. Seyes beb!

Dan selepas berbunga2 sakan, sampai masa...luruh lah segalanya...Pehtu sebok la pekerja MPAJ menyapu hatta selang sehari. Pehtu, time ni la Cik Kuntum akan merajinkan diri menyapu laman umah (kalau tak, harap kat Sue Siput jek!). Sambil2 nyapu (potray ala2 pompuan melayu kedua terakhir...) jeling2 la tengok mana2 brother2 yang jogging2..Hehehee....

2 comments:

SilverFerio said...

huhuhu pagi tadi saya terbabas tidur diselimuti selimut tebal...

Adzra a.k.a DoOrDie said...

ehheheheh.....lena beb!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...