Wednesday, November 11, 2009

:: Pagar Mu, Pagar Ku Jua ::

Oit people! Dah beberapa hari tak dan nak corat coret apa2 dalam ni. Ini ada kaitan dengan isu berukben yang agar kurang stabil bila kilat, petir, ribut melanda. Kat opis plak, ada 1001 menda nak kena setel. Maka, yang dan tukar status FB je la. Dah tukar, biar. Bosan, tukar lagi. Camtu je la.


cK baru lepas check email. Terus gelak tak ingat2. Bukan la ada cerita kelaka ke apa. But sekeping gambar cukup untuk menggeletek paru-paru dan buah pinggang cK. Tak caya? Nak tengok sendiri:

Tol tak? Mind you eh, kita ni hidup berjiran dek non oi. Idokle teman sior nak amik tahu sampai sedalam2nya apa yang ada kat umah kamu tu. Ni dah macam pameran besar-besaran la pula. Tak tahu pula teman berapa ramai yang sebenornya duduk kat dalam tu. Macam-macam saiz, warna pula tu.


Siap hanger i tell u! Pagar tu kan kita share sama2. Maka, agak tak bestlah kalau nak share segala insider outside the house camtu. A big NO, ya. At least yang ada dalam ni, semenggah juga rupanya. Kot yang bole buar penapis teh tu camne? Kaler sampai tataw nak kategori warna pastel ke, warna salju ke...paling2 cam warna tanah je la kot? Hiks!


Korang jangan buat neighbour kornag sengsara camni tau!

2 comments:

yaya|azura said...

cenggini punye style kalu, 44hari hujan tak jadi turun. hahahaha.

Unknown said...

hahahaha....adeh...seram noks!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...