Wednesday, November 25, 2009

:: Cuba Nasib ::

Macam -macam cara kita akan buat untuk menarik perhatian orang lain, terutamanya yang berlainan jantina. Atas pelbagai alasan, ada saja cara yang akan digunapakai bagi menyempurnakan misi berkenalan. Ada yang jenis laid back - suam2 kuku dan ada juga yang agak ekstrem cara pendekatannya.

Ekstrem yang cK maksudkan disini ada dua jenis ya Tuan-tuan, Puan-puan. Yang pertama, jenis direct to the source - terus je kumpul info pada tuan punya badan. Takde pakai orang tengah. Sembur je dialog2 cinta berbunga-bunga. Yang lagi satu, jenis kasi hint tapi nampak jelas oleh setiap mata yang memandang. Ini termasuklah meninggalkan nota2 berbaur cinta di laman Maispes atau pun komen di Fesbuk. Huhu..Oh! Tak lupa juga jenis yang tampal2 note kat keta camni ah:

Untuk cK sendiri, susah nak kata. Dah pernah buat cara ekstrem tu. Remember trainman? Speaking of him, semalam cK berdiri sebelah dia dalam tren nak ke opis. We just senyum2. Then he has to move a bit which gives him a good reason to communicate via SMS. What lah!? Tapi takper, maybe dia terkedu melihat kecomelan ku ini. Hahah!

Bab dah mesra2 alam kat fesbuk? Oh no! Not to the whole world kot? Kot kalau dah sah jadi Mr Bf, i'm cool. But kalau baru nak cuba2 nasib...tak berapa kenan la kot. Speshly, kalau yang mengelenyar nyer side femfuan. Kira kat wall post tu or komen status tu takde orang lain...dia dan dia saja. And pls, kot ye pon nak mengayat...u dun have to reply on behalf the other party lah..hiks! Rasa kelakar sket.


Apa-apa pun, tepuk dada masing2. Kot batuk tu, makan la ubat. Kalau tak, tepuklah lagi. I am no one to rule your world and i respect your territory.


2 comments:

Zu said...

baru perasan lama tak dgr berita abang trainkan:D

Unknown said...

ada je...msg2 zu...huhuhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...