Thursday, May 29, 2008

Piss Off !


Apalah masalah ko ni eh? Dah la dulu aku berbulu ngan ko kes wangi2 wangian. Beli barang tapi tak simpan resit. Ape jadah? Dah tuh ko nak aku angguk2 geleng2 je dengar temberang kau? Takper..aku pikir ko budak mentah, aku maafkan.Esok lusa, harap2 ko sedar diri.

Tapi darah aku naik balik bila aku mintak kau tapaw untuk aku. Bukannya aku mintak pizza ke , lasagne ke...aku suh ko tolong tapaw Kuey Teow goreng je. Tu pon ko nak berkira , makan duit aku. Semalam baru aku bayarkan Kuey Teow kau takla sampai banyak yang ko claim dari aku ari ni. Sengal! Lima posen pon kelabu mata? Buat2 muka bodo alang, ke ko memang modo?

Ko pinjam duit aku, al-kisah katanya urgent giler. Rupe2 ko nak g bersantai kat puncak bukit sana? Tak ke cam shilake? Ko sapa nk perabiskan aku nyer harta? Berbulu giler aku dengar cerita! Konon patah hati gagal bercinta.Abis tu ko nak suh aku tanggung plak duit makan minum kau berfoya2? Aku sakit jiwa, takde susahkan sapa! Tak abis2 nak layan kerenah betina!Ukur baju kat badan sendiri la brader!

Ni ha...aku tengok claim kau. Rasa nak mengarok je. Aku suh hanta proper, ko melantun kat aku watpe? Takleh kena tegor? Boleh blah! Kuar konon bawak nama kompeni. Aku tataw ape hasil yang ko dah bagi. Datang keje pon ko bole claim beriya, meh sini aku tolak gaji ko hasil MC yang tak nampak bayang! Ada hati nak menyinga, kang aku herdik mau terkedip2 mata. Harapkan pada rupa, tapi sayang...tak untung ape!

p/s : Chantek tak gamba Cik Kuntum snap from jejantas @ MRR2?

2 comments:

Si Tukang Karut said...

psst kasi depa kopi boh racun tikus...biar bersepai terus jiwa raga dia...LOL

Adzra a.k.a DoOrDie said...

mmg chantek idea itu. Cik Kuntum soka!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...